Ibland händer det att det inte går att lägga till ett kort eller att man inte får igenom sin betalning. Detta kan bero på flera orsaker:

  1. Oftast kan problem med betalningen bero på att man är Swedbank- eller Nordeakund och därmed måste låsa upp kortet för internetköp innan man kan betala på vår hemsida eller genom appen. Detta görs enkelt på bankens hemsida eller genom bankens app. När du har låst upp kortet, testa igen.
  2. Det kan vara så att det inte finns tillräckligt med pengar bankkontot. Dubbelkolla det. 
  3. Kortet stöds inte av vår betalningsleverantör Stripe. Läs mer om vilka kort och banker som stöds på deras hemsida. 
  4. Du har inte senaste versionen av appen installerad. Se till att regelbundet uppdatera vår app då vi ständigt löser problem och gör förbättringar

Skulle det mot förmodan inte fungera efter detta är det enklast att höra av sig till oss direkt i support-chatten eller på support@taskrunner.se 😀

Hittade du svaret?