Det händer att ditt ID inte alltid går igenom vår betalleverantörs verifieringsprocess. För att lösa detta finns två alternativ:

  1. Klicka på notisen som du fått i appen om att ditt ID inte gått igenom och ladda upp fram- och baksida på ditt körkort eller endast en bild på ditt pass och klicka på "spara". Stripe kommer då att verifiera ditt ID på nytt. Tänk på att namn och personnummer stämmer överens med vad som står i ditt ID.
  2. Skicka in fram och baksida på ditt ID till oss i support-chatten så hjälper vi dig uppdatera dina uppgifter.

Tänk på att ditt ID helst ska vara ett svenskt körkort eller pass samt att allt på bilden måste synas. Undvik att få en blixt mitt i bilden och ta det gärna mot en tydlig bakgrund.  

När ditt ID har verifierats av Stripe kommer vi att ringa upp dig för en kortare intervju varpå vi verifierar dig om du möter alla våra kriterier. Berätta gärna för oss när du har laddat upp ditt ID på nytt.

Lycka till!

Hittade du svaret?